Jump to content
  • 0

Blesta en alguna plataforma de desarrollo


Carode

Question

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Quote

Translation:

Hello.

I would like to know if Blesta contemplates the fact of being able to work in any development platform... What I have attempted to test with the demo version in whatsoever and does not allow me to do so. I could give information?

Thanks.

You can install the 30 day trial by going to account.blesta.com > Download Manager and on installation select 30 day trial, and it is built for developers but as far as I know it works on Windows / Linux environments.

Translation:

Puede instalar la versión de prueba de 30 días yendo a account.blesta.com > Download Manager y en la instalación, seleccione Versión de prueba de 30 días, y está diseñado para desarrolladores, pero que yo sepa que funciona en entornos Windows / Linux.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0
3 hours ago, Carode said:

Hola.

Me gustaría saber si Blesta contempla el hecho de poder trabajarlo en alguna plataforma de desarrollo... Lo he intentado probar con la versión demo en alguna y no me lo permite. Me podrían dar información?

 

Gracias.

nos da mas informacion sobre tu plataforma de desarrollo ? OS, apache/nginx , php version ....ect

normalmente Blesta esta ready para instalar in la mayoría de las plataformas, ademas in la phase de instalación de ta los requisitos y te avisa si alguno no esta funcionando .

Link to comment
Share on other sites

  • 0
7 hours ago, Carode said:

Tenía en mente eclipse o netbeans.... Lo soporta?... Tendrían información?

 

Netbeans o Eclipse son Editores IDE . y hay nada que ver con ejecutar blesta con estos .

Los ficheros de Blesta son de typo php/pdt/json/conf y todos se pueden abrir en cualquier editor TEXT incluso Netbeans y Eclipse .

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...